Ridhuset




Igårkväll åkte jag och mamma upp till ridhuset för att trimma igenom honom lite, skulle vara ledigt vid 20 men när jag kommer upp har dom skrivit fel så var inte ledigt förren 21 så fick sitta i en timme och vänt men han skötte sig fint! gjorde gaska mycket volter och sidflyttningar i skritten och i slutet av passet lossade han nästan helt. jobbigt när han stått i några dagar pga vädret, dom blir så stela och så men det släppte mer och mer efterhand så:) när jag kom hem var jag kall och trött eftersom klockan var närmare 11 så hälde i mig 2 koppar the för min hals sen sov jag :) Idag skulle jag och madde egentligen skrittat ut men vågar inte eftersm benni har skor på alla 4 ben och det är is på vägen, kom knappt ut från gården igår. Typiskt hade sett fram emot att rida ut med madde.. vi får ta det en annandag!:)




Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware. Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

2012-01-25 @ 20:01:45
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0