Ikea

Hej allesammans! Sitter och kollar på handbollen.. Förstår inte varför dom spelar bra den första halvleken, dock vet jag ju inte om dom spelar kasst i andra idag men dom har nästan i varje match haft väldigt stor skillnad på första och andra halvlek.. Som 2 olika lag.
Har ätit mat precis vi gjorde spagetti och köttbullar, jävligt underskattat tycker jag allt!

Idag har jag och mams varit på Ikea, blev ganska mycket inhandlat fast kommer knappt ihåg vad:p iaf 3 grytor och ett grytgaller, vas, skohorn och rivjärn och påsar till höet och sedan köks redskap och lite smått och gått. Köpte en stooor presenning med som jag skulle ha till ett hösegel i transporten (finns inga som passar min så måste beställa ett skräddarsytt isåfall). Det var väldigt stort kan jag säga men med lite klipp och pyssel från min sida sitter det perfeckt, kul att kunna fixa själv tycker jag!

Vi började dock med att äta eftersom vi båda var super hungriga, jag åt marinerad kycklingfilé med pommes, gooott!

Ne nu ska jag rikta båda mina ögon på handbollen:)



https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2967811/images/2012/pic_185905148.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0