Hot or Not

Tjena alla..!

Blev bedömd av skvallerryttarna idag på en av dom bilderna jag la upp från igår, tack för dom fina orden det värmer verkligen!

Inlägget om oss hittar du här:
http://skvallerryttarna.blogspot.com/2012/01/hot-or-not-4.html?m=1

Har verkligen jobbat stenhårt på min sist för att få den som den är idag och jag vill fixa den yttligare mer men att någon som aldrig sett mig och Benni säger så fina saker om en är super gulligt!

Idag fyller min stora syster och hennes söta barn år så har spenderat kvällen hos dom på kalas:) grattis till dom!
Jag är
Fortfarande inte helt frisk och har fruktansvärt ont i halsen.. Som halsfluss -ont fast jag inte har några mandlar lixom.. Men den känslan så jag ligger och äter Bafucin efter Bafucin, står på paketen att man bara får äta 1 tablett varannan timme fast jag har haft 3 åt gången konstant sen kl 9, kan det hända något? Är ju ändå receptfritt lixom.. Jaja halsen är ju lite bedövad nu iaf:)
Ne nu blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0