Hallo alla:)

Just nu ligger jag på soffan och kollar gårdagens skidor.. Dagens blev framflyttat så får se om jag hinner se det eftersom världscuphoppningen börjar 13.40 (om jag minns rätt) på svtplay och det ska jag se!

Senare ska jag till Linnea och dricka lite kaffe och snacka, var såå länge sen vi umgicks nu och ändå bor vi bara en trappa ifrån. Efter det ska jag till stallet för jag har insläppet ikväll sp väntar med att mocka och allt tills dess. Benni vilar idag men i morgon ska jag till ridhuset tror jag:) imorgon ska Benni gå lite galoppträning hade jag tänkt men även lite ren dressyrträning med sidflyttningar och fortsätta lite på passageträningen om Benni är på det humöret:)

Hade tänkt skriva ett inlägg om Benni, hade det varit intressant?

Min lilla plutt bland dom första dagarna min syster hade han:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0