21 januari 2012

Usch.. Igår låg jag hela kvällen och frös och skakade under täcken och filt.. Har återigen fått feber:(
Idag mår jag iallafall bättre men har ruskigt ont i halsen och i örat, högerörat för att vara bestämt. Ska strax ut och mocka och fixa i stallet med mamma, hon är snäll och hjälper mig när jag är sjuk, hon mockade och fixade allt igår!

Jag saknar min Benni massa!! Ska ge han morötter och mysa riktigt mycket med han när jag är där.
Det snöade jätte mycket nyss men nu regnar det igen, så trist med allt detta väder vill ha sol och iallafall några plusgrader, ni vet så det är sådära super härligt att rida!:)
Förhoppningsvis kan jag snart rida, får nog göra väldigt mycket skritt och mjukgöra han ordentligt med volter och öppnor och liknande innan jag kan börja jobba han i trav och galopp eftersom han har stått några dagar nu. Ska be någon följa med så ni får massa bilder:)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0