Vååår!

Just nu ligger jag på soffan och kollar på xl galan, älskar friidrott!

Idag skickade min mamma att jag skulle komma till tandläkaren och hon hade glömt säga det så stack ner dit sp hon fixade mina framtänder och sen körde jag ut till Benni, tog en skogstur idag, skönt var såå länge sen man kunde rida ut utan att tänka på is och snö!
Benni kände nog med att det var sköt för han var galnare än vanligt:p men det gick bra och vi klättrade lite och så..:) efteråt var jag och mamma uppe på halenslingan och gick och sen åkte jag tillbaka till Benni och tog in han för kvällen.

På lördag åker jag och min man till Göteborg, på lördagen åker vi på morgonen och tar det lugnt hade tänkt stanna i Halmstad och kolla lite i affärena och frukost på McDonalds såklart finns inget godare än deras toast:p sen kör vi vidare till gekås och senare till västra Frölunda mer affärer någonstans ska vi klämma in hööks med, antingen i Halmstad eller i kållered måste ha sån cream till knoppar.
När vi kommer fram till hotellet ska vi nog bara gå runt och mysa och på söndagen blir det hotellfrukost och sen in till Göteborg horse show hela dagen!

Imorgon har jag inte bestämt om jag ska rida eller inte.. Eftersom jag tävlade igår är ju planen att han ska gå UDF och vila imorgon men eftersom jag inte är hemma lördag söndag får han ju stå då.. Får se hur han känns och så men lutar nog mot att jag rider något lätt iaf så han blir riden, blir ute alls roligt på
Måndag annars att hoppa upp.. Men men :)

Ni får en vårbild från hästryggen idag.. Vilket väder det är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0