Soffhäng

Hallo bloggen, ligger på soffan redo för damernas första åk men nee det blev flyttat till tidigast 12 så.. Anyhow, idag ska jag och Benni mysa på åkern, igen.
Men ändå mysigt att rida barbacka på en snöbeklädd åker!:)
Ikväll kommer Mathias, Emils lillebror och tapetserar vår fondvägg. Har just nu en randig turkos,svart och silvrig som är super fin men börjar tröttna på det turkosa.
Vi var iväg häromdagen och köpte tapet och det blev inte den vi tänkt oss utan en svart med småsilvriga sträck, tänkte även byta ut dom turkosa kuddarna och ljuslycktorna mot en mer rosa ton för att få lite ljus, färg och lite mysigt:) ska laga tacos ikväll och mysa också, Har inte direkt varit ett stort fan utav det men nu är jag riktigt sugen:)
Snart får jag min tröja från gina tricots ridkollektion:D ibland lönar det sig att ha kontakter! moster är hos min kusin idag så hon tar den med sig hem till mig:)

Den tröjan jag har beställt är den långärmade pikétröjan här nedan. Hade velat ha typ ALLT!




fö att se hela gå in här: http://wordpress.ginatricotborasgrandprix.se/kollektion/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0