Mysdag!

Idag har varit en riktig mys dag..

Dagen började i stallet för jag hade morgonen idag, fodrade och släppte ut alla hästarna och därefter mockade jag till Benni och packade hans höpåsar och la upp krafftfodret till han. Var -16 ute så ville hem ganska fort för jag fröös!

När jag kom hem kröp jag ner under täcket någon timme till sen bar det av mot outleten här i Olofström, har aldrig varit där och var väldigt nyfiken på vad det var fanns faktiskt mycket fint där dock mest till killar.. Sen vidare till eko där man alltid kommer hem med något:) sånt gillas!
När vi varit där åkte vi till kyrkhultarn, var tvungen att ha ett par dojjor att ha innomhus, har ju fått mina inlägg nu och fabrodoktorn var noga med att ha dom innomhus och utomhus i minst ett halvår.. Nog om det! Ikväll har jag suttit och pysslat ihop ett pannband till imorgon, imorgon är det pay and jump här i Olofström:)

Jag och emil fortsatte ha mys här hemma och gjorde varma mackor med svampstuvning och några med annanas till mello:) nu börjar snart ridsporten sen ska vi kolla på film:)

En bild på Outfiten Benni ska ha imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0