Lördag:)

God dag alla! Vaknade vid halv 10 ungefär, tog en kopp kaffe och sedan begav jag mig tillsammans med Emil ut till gränum.
Emil skulle hjälpa mig att laga Bennis hö-låda och så passade vi på att skruva upp lite krokar i mitt skåp, har bytt skåp så skulle ha över allt i det andra.
Vi skruvade också upp Bennis boxskylt för han har bara stått i detta stallet i ett år snart men bättre sent än aldrig eller hur är det man säger?;)

Om en stund ska vi till Emils mormor och morfar på middag, dock får jag komma lite senare för har stallet ikväll så ska ta in hästarna och så innan jag åker dit, hoppas dom sparar lite mat till mig, alltid så god mat hos dom:)
Hoppas att det blir mello ikväll också, ska ni se?
Idag har jag ingen koll på vilka artister det är som är med ikväll men det märker man ju förr eller senare:)
jaja vi hörs säkert senare. Halloj!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0