Kaos:D

Godkväll alla! Just nu sitter jag i sängen på hotellet och chillar, har varit en händelserik dag :)

Jag tar det från början

Vi åkte först till Halmstad där jag skulle ha varit på hööks och McDonalds men vi körde fel och kom vilse men lyckades tillslut ta oss till McDonalds och fick frukost i magen
Efter det skulle vi till gekås och dit hittar vi som tur är efter alla gånger vi vart där:p dör shoppade vi och hade trevligt och begav oss sedan till Frölunda torg för att shoppa lite mer..

Dit gick det ganska bra och vi kom fram fortfarande på ett bra humör och fortsatte shoppa även där. När vi var klara skulle vi köra till hotellet inne i Gbg jag hittar till hotellet och har varit där många gånger men viste inte riktigt nu eftersom vi var på Frölunda torg så vi satte gpsen på adressen och begav oss, MITT inne i Gbg slutar den att fungera och ingen av oss hittar ut vi blir mer och mer stressade och jag har aldrig åkt detta hållet som den visar, vi bråkar och lipar och kommer tillslut in på en parkering där vi kunde skratta åt det hela och fråga en snäll kvinna om hjälp.. Vi kom tillslut fram och var typ uppstressade i några timmar efter:p

Vi har iaf ätit super gott och druckit cider och öl och ligger och kollar på mello:) imorgon bitti blir det massa god hotell frukost sen en heldag på Göteborg horseshow!! Hörs imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0