irriterad!

Som ni förstår på rubriken är jag lite irriterad, all hysteri om bebisen, ja alltså prinsess bebisen..!

Förstår inte varför ALLA program måste handla om den, dom tog ju till och med bort vissa program som man kanske vill se??
nee jag hoppas verkligen att dom har så mycket om min bebis när jag får för jag fattar verkligen inte varför det är sp stort att vår snart drottning får en bebis, visst det är ju jätte roligt för henne men varför måste hela sverige sitta och vänta på att den ska födas och vaför måste dom ha nedräknings program på tv till att dom släpper namnet.. nee sånt gillar jag inte det är en helt vanlig bebis, precis som kungen är en vanlig gubbe och victoria är en vanlig tjej.. dom har inte gjort någonting för att bli den dom är utan bara föddes i den släkten.

Varför ska man se upp till kunga familjen och fira deras födelsedag för, bårde ju om något vara dom som fira våra födelsedagar, deras folk llixom men nej då!

usch nee ge mig en president, som vill styra detta landet och inte bor och lever i usa och festar upp våra pengar. den ända man kan se upp till i kunga familjen som faktiskt gjort något för att komma dit dom är, är väll silvia och daniel.. och dom är väll inget att hänga i granen??

Ne ge mig Per Moberg på tv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0