Godkväll

Ligger i soffan och kollar på fuskbyggarna, usch stackars människor!

Idag har jag myst på åkern barbacka och Benni var faktiskt jätte lugn, allt han gjorde va att försöka ställa sig EN gång för det var lite farligt att gå förbi en maskin:p men alla framsteg räknas:)

Red han med sitt vintertäcke och vek ner halsen över mina ben..

Ikväll har jag och emil varit och köpt tapeter till fond väggen i vårt vardagsrum som Mathias kommer och fixar på fredag till oss, just nu har vi en randig med svart silver och turkos som jag börjat tröttna på så blev en svart med silvriga småränder så kan man byta lite färger och liknande lättare:)
Ne nu ska jag strax kolla på hoppningen
Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0