Brr

Hello!
Jag har inte bloggar på ett tag för har inte direkt haft någon jag känner jag behövde dela med mig av.. Var hos syster i söndags och åt pizza och myste med Stella<3 och kollade på så ska det låta! Igår var jag med Linnea på Ikea och det var en väldigt händelserik dag om man säger så:p

Har inte blivit så mycket häst dessa sista dagarna.. Anledningen till detta är att vi har en lite slappevecka pga vädret.. Tycker inte om denna kylan och det gör inte Benni heller fryser så fort jag tar av han täcket och har svårt för att hålla värmen borde innan och efter och därför lätt att han blir sjuk så vi rider lite utan sadel med täcke och allt och bara håller igång så får vi ta det som det kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0