Soool!

God eftermiddag alla..

Var några dagar sen jag uppdaterade men har haft lite för mig så det har helt enkelt inte hunnits med.. Jag har köpt min eftelängtade kavaj och Gud så skön den var!
Och vilket underbart väder vi fått va, super hällde att rida när det är sol:)

Igår var jag hemma hos en tjej och red Benni, var flera år sedan jag red för henne och Gud vilken skillnad det blev på Benni med så relativt små förändringar så nu har vi lite att jobba på och på fredag ska jag dit igen!

Lördag då är det tävling, är lokal dressyr uppe på min klubb så jag ska rida förklassen till div 3 laget och sedan lagklassen, fast bara individuelt:) lb:1 lb:2 är det som gäller då.
Hörs later on!


Slänger in en bild på mig mannen och mini, har inga bilder på mobilen men då får ni något mer än en text iaf, alltid trevligt:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2967811/images/2012/pic_198709032.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0