Maat

Hejsan, vad har ni för er alla?

Själv är jag hungrig som jag vet inte vad.. Strax middag! blir ju inte bättre av att tänka på att jag ska köpa thai mat idag till middag..

Såg på Facebook nyss att bollerup söker vinnaren av lotteri hästen, tänk att köpa en hästlott uppe på Göteborg hotar shows första dag ( då dom
Tror den blev såld) och inte veta att man vunnit?! Nu skulle den snart säljas iaf, tror det var den 1 juni den skulle ut till försäljning om vinnaren inte hört av sig förstås.

Var ute och red i morse innan jobbet, blev inte så jätte hårt och inte slappt heller.. Lite lagom blev det. Tränade på kattas order och visst tar det lite tid innan han kommer dit han ska men det går väll snabbare och snabbare ju mer eftersom, är ju nytt för oss båda:)
Ska tillbaka till katta på fredag förmiddag så får se om jag skött mig och gjort rätt..:p

Ne nu ska jag strax köra och käka
Ha det bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0