:)

I tisdags åkte jag till Benni efter jobbet och myste lite.
Släppte han i paddocken lite lös och tränade lite basic saker som att ha. Ska följa mig.. Går jag går han efter mig springer jag springer han efter mig och stannar jag stannar han efter mig!
Efter det så "longerade" jag han.. Om man nu kan kalla det longera när man inte använder lina. Ja jag hade han iaf på en volt runt mig i båda skritt trav och galopp, mest för att han skulle få springa av sig men också fr att bibehålla fokus på mig vilket han har svårt för, så fort det händer något annat vill han hellre fokusera på det men det funkade bra:)

Igår skulle jag hoppat lite hemma men eftersom det regnade så hemskt mycket så fick han stå igår så får jag se om jag hoppar idag eller imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0