:)

Hej alla!

Idag har jag bara slappat, syrran har varit här några timmar och fixat mitt hår och bara umgåts!

Halvligger i soffan just nu och kollar på världscupen, Hejja roffe!

Igår tävlade jag, är faktiskt väldigt nöjd för Benni var jätte lugn och stressade inte alls visst gjorde vi lite missar och galoppen är fortfarande det stora problemet men han gör i mycket bättre form och orkar hålla det så även i dom
Olika övningarna, har bara varit hos katta 2 ggr men det ger redan resultat, så skönt när man hittar någon tränare som det verkligen passar med! Poängen var inte något att hänga i granen men jag känner att det inte är det jag behöver fokusera på just nu utan få erfarenhet och ha kontroll över min lille vilding:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0